Wednesday, March 9, 2011

rindunya......^_^

assalamualaikum wbt...
korang watpe hari ni...harap2 chat la hendaknya...
semoga sentiasa berada dalam nikmat islam
ak skang ni tengah keboringan tahap gaban dah ni....
bila ksorangan mula la teringat kat rumah...
baiti jannati....

x sabar ase nak balik....
rindu kat abi n ummi...
harap mereka dipanjangkan umur untuk terus melakukan kebaikan dan ibadah kat atas muka bumi ini....
aku harap aku pun begitu...
insyaallah..

untuk mengilangkan kerinduan yang teramat sangat aku ase nak letak la gambar my parent ak kat cni...
hehe...jangan jealous ye....
sebab aku sayang sangat kat abi n ummi..

nilah pasangan bahagia..aku x sempat nak scan gambar ni..
jadi aku guna cara tradisional je..
hehe..korg faham2 sendiri jelah ye..
alhamdulillah selama perkongsian hidup
parent aku dikurniaka tujuh org anak
2 putera n 5 puteri


ini lah barisan pertahanan bagi pihak perempuan...
bila semua berkumpul memang seronok sangat...
hehe....

rindu bangat sama kamu semua.....



ni pulak barisan pertahanan lelaki...
ada dua orang je...
tp aku rasa dah cukup,hehe.
 tengok badan a kan...
da macam bodyguard kan.....
jgn marah ye....
yg best nya dioarang ni sporting walaupun kdang2 suka carik pasal ngan aku...hehe
xpe adat la tu kan....
baru ceria hidup ni..



ini pulak pasukan bola sepak...
ha..mai nak cita kat hangpa semua..
depa ni kalau dah balik kg memang haghu cek...
ghumah ni akan aman bila depa tidok...
hehe..tp srnok tgk pngai dorang...
baru kita tau, dlu kita pun pngai mcm depa jugak lah
hehe ^_^
     okey la kawan2...
ambik masa lima minit dengan senyuman.
insyaallah, segala kesedihan atau kekusutan akan hilang..



mutiara hati:
Tuhan ciptakan 100 bahagian kasih sayang. 99 disimpan disisinya dan hanya 1 bahagian diturunkan ke dunia. Dengan kasih sayang yang satu bahagian itulah, makhluk saling berkasih sayang sehingga kuda mengangkat kakinya kerana takut anaknya terpijak.


No comments:

Post a Comment